Test 1,2,3

4 december 2019 - Singapore, Singapore

Hi all!

Ja? Staat de melding nog aan als ik een nieuw reisverslagje schrijf? Mooi!

op verzoek van vele van jullie ga ik zo nu en dan weer een reis verslagje schrijven. Hoogstwaarschijnlijk minder uitgebreid dan 4 jaar geleden, maar gewoon zo nu en dan een update.

Gisteren op 03/12/2019 ben ik aangekomen in Singapore. De reis ging verassend soepel en snel voorbij, ik had een korte overstap in Shanghai waar ik een koffietje bestelde. Wat die koste? Ik had geen idee. Er stonden namelijk allemaal Chinese tekens  en vervolgens 29. Nou $29 zal het vast niet zijn dacht ik. Nu denken jullie vast, ja maar Mar.... je kan toch gewoon de valuta uitrekenen? Nou nee, niet als de wifi het niet doet 🙃

Van Shanghai naar Singapore had ik een luxe positie in het vliegtuig, ik had namelijk de hele rij voor mij alleen! Oftewel: lekker lang uit liggen en wat slaap inhalen.

Om 15:00 kwam ik volgens schema aan in Singapore, ook hier ging alles verassend snel en soepel. Ik at wat en boekte een Grab naar mn hostel. Mijn hostel ligt in Little India, een kleurrijk buurtje.

Ik checkte in, nam een douche, ging de buurt verkennen, kocht een Burrito en ging terug naar mn hostel om die daar buiten lekker op te eten om vervolgens lekker op tijd naar bed te gaan om mn jetleg uit te schakelen (helaas een beetje mislukt) want ik werd vannacht rond 02:00 wakker en vervolgens week rond 04:15. Nu is het 07:15 en vind ik het wel mooi geweest en ga ik zo lekker opstaan! :)

Momenteel is de kamer nog voor mij alleen er staan 6 bedden maar zijn niet gevuld. Man oh man, je zou bijna denken dat je in een hotel slaapt met al die privacy!

Nou luitjes, dat was hem dan. De eerste blog van 2019. Ik ga even douchen en dan naar mijn ontzettend culinaire (gratis) ontbijtje wat waarschijnlijk zal bestaan uit toast en iets van jam. Maar hey, backpacker life has started en alles alles wat gratis is, is top. Oh nee, dat was het altijd al hé. Eens een Hollander, altijd een Hollander.

1. Je auntie:
    4 december 2019
    Ha nichie, goede berichten uit little India. Mooi werk daar. Ik kijk uit naar je blogjes.
  2. Zus:
    ♡♡♡
  3. Papa:
    4 december 2019
    Klinkt als een prima begin van je avontuur en leuk om zo te lezen wat je zoal doe. Ga er mega goed van genieten Meis.
    Kus papa
  4. Mams:
    4 december 2019
    Fijn dat je ons weer op de hoogte houd. Geniet ervan 😘
  5. Rynate:
    4 december 2019
    Ik vind het blog nu al leuk om te lezen. Toch leuk om mee te lezen wat je allemaal beleefd.
    Geniet lekker verder, en wat gratis is is gratis hè. Pakken wat je pakken kan😉