My last day in Singapore.

6 december 2019 - Singapore, Singapore

Mijn laatste reisverslag verstuurt vanuit Singapore. Next stop: Perth, AUSTRALIA ☼

06/12/2019

Mijn laatste volledige dag is aangebroken in Singapore. Wat een stad! Het heeft echt super veel te bieden en je waant je continu in een compleet andere sfeer en omgeving.

Op mijn laatste dat heb ik besloten alles te voet te doen, dus geen metro voor mij vandaag! Ook is het de warmste dag tot nu toe. Of nouja... qua temperatuur verschild het weinig het is meer de gevoelstemperatuur. Dit komt denk ik omdat de zon zich vandaag niet tot nauwelijks achter een wolkje heeft lopen verschuilen.

In de ochtend ben ik naar de buurt Kampong Glam gegaan, een super leuk en kleurrijke buurt vollop met streetart. In de middag heb ik nog wat rondgewandeld door Little India en je raad het al... rijst gehad als lunch. Tegen de eind van de middag ben ik terug naar mn hostel gegaan om mn backpack weer travel proof te maken (oftewel weer alles netjes inpakken ipv alles er snel instoppen/proppen).

Foto’s van mijn dagen hier in Singapore volgen hopelijk later via deze pagina... De wifi en mevrouwtje ongeduld zijn geen goede match om ze te uploaden. Ik verwijs jullie in de tussentijd dan ook graag door naar mijn instagram (marijearyetta) of mijn Polarsteps Volg mij en mijn reizen op Polarsteps https://www.polarsteps.com/MarijeWoudstra ツ

Vanavond is het plan om bij ZamZam te gaan eten, daar wil ik een Murtabak gaan proberen. Een Arabisch gerecht, het schijnt een soort Roti canei te zijn. Eens wat anders dan een bakkie rijst.

1. Papa:
    6 december 2019
    Klinkt als een prima laatste dag in Singapore.
    Wij inmiddels sinds gisteren middag in Amsterdam.
    En wij mochten al lekker onder dikke linda slapen 😴.
    Lee vandaag nog werken en dan vanavond weer fijn naar Amsterdam.
    Wel beetje pleuris weer vandaag dus maar de regenkap op de wagen straks om rondje te lopen.
    Liefs & kus papa
  2. Je auntie:
    Ha nichie,
    Een berichtje vanaf Schiphol airport. We zijn aan het wachten tot we mogen boarden. Dat pleuris weer zoals je vader omschrijft even ontlopen.
    Ben benieuwd hoe je Murtabak smaakt. Even uit je comfort zone.
    Fijne dag aldaar en tot je volgende verslagje.
    Lieve groet, je auntie
  3. Mams:
    6 december 2019
    Inderdaad klote weer vandaag hier maar ach moest toch werken.
    Morgen verjaardag van Levi en Zondag beginnen met jou berg strijk.
    Succes met je uren vliegen naar Australië en laat even weten als je geland bent.
    Liefs Mams xxx