My last day @ Bali.

28 april 2016 - Bali, Indonesië

28/04/2016:
Nadat ik gisteren nog even met mn vriendinnetjes had geskyped, wat overgens super gek was aangezien Eef er ook tussen zat & ik nog hier ben viel ik lekker optijd in slaap.

Ik werd vanochtend om 8 uur wakker. Whaahh laatste dag!!! Wat gek. Ik ging ontbijten samen met m'n Nederlandse roomie, na het ontbijt ging ik lekker zwemmen & daarna was het tijd voor een douche en toch echt tijd om voor de allerlaatste keer m'n backpack in te pakken. ZO GEK. Morgen heb ik opeens weer een kledingkast en heel veel kleren om aan te doen. Haha gek gek gek.

Nadat ik had uitgecheckt boekte ik m'n taxi voor naar de airport voor later vandaag. En yup.. Beste prijs die kunt krijgen is 200 k. Nadat ik de taxi had geboekt liep ik naar Hungry Birds, daar eenmaal aangekomen was ik zeiknat van 't zweet. Maar klagen doe ik niet, straks zit ik namelijk weer in de kou wat ik me nu totaal nog niet kan voorstellen... Nadat m'n lichaam een banensmoothie & een capp rijker was liep ik terug naar mijn hotel.

Eenmaal terug in het hotel deed ik nog voor 1 keer mijn bikini aan, laatste zonnestraaltjes pakken. En hey! Opeens was er een poolparty aan de gang, dat is nou eens een goeie afsluiter. Iedereen was happy en maakte fun. Ook de surfinstructers waren er. Super gezellig!!!! Whaaaa nu wil ik al helemaal niet weg. Maar toch is het zover. Het is nu bijna half 6 en pak zometeen de taxi terug naar Kuta met mn Nederlandse roomie. Zij vliegt vanavond ook terug naar NL alleen heeft zij een directe vlucht, de bofkont.

HOLLAND, BE READY. IN A FEW HOURS I AM BACK!!!

1. Beppe en pake,:
    Hallo thuiskomer,
    Jij wilt daar eigenlijk niet weg, maar wij willen je wel hier weer hebben. Dus zijn we het niet met elkaar eens. Hopelijk slijt die ongelijkheid wel weer. Als je weer thuis bent dan went het ook wel weer als veel dingen weer voor je geregeld worden. Als ik dit tik zit jij vermoedelijk al in het vliegtuig richting Singapore. Ik weet niet of je in het vliegtuig ons bericht kunt ontvangen. Dat ligt denk ik wat aan de maatschappij. Anders lees het later maar. Na thuiskomst morgenavond kunnen we in elk geval telefonisch weer contact met elkaar hebben Voor nu kunnen we je alleen nog een goede reis en een behoudende aankomst wensen.
    Doei doei lieverd, tot thuis.
    Beppe en pake.
  2. Zus:
    28 april 2016
    Oeeeee.... Ik krijg nu kriebels in mijn buik!!! Over 25 uur rijden we richting Schiphol om jou vervolgens een paar uur later weer in onze armen te sluiten.

Ik moet nog wel even zakdoekjes halen haha
  3. Mams:
    28 april 2016
    Je bent alweer even onderweg.
    Nog een dag en dan ben je weer in Nederland ben erg benieuwd hoe je het hier weer gaat vinden, komt vast goed.
    Hele goede reis terug en tot snel kunnen we nu zeggen xxx
  4. Raf:
    EN NU ALS DE DONDER THUIS KOMEN!!! ✈