Geland!! ✈️

16 september 2015 - Sydney, Australië

Pffff nou wat een vlucht. Van Amsterdam naar Dubai was goed te doen, goed personeel en leuke mensen aanboord en RIJST als avondeten! Nou daar zijn eef en ik wel dol op. Met wat heen en weer gedoe met turbelentie uiteindelijk veilig geland in Dubai. Na een hele wandeling om een rokershok te vinden en de gate te kunnen vinden door gegaan naar Sydney. Blijkbaar is mijn achternaam ook erg interresant het word namelijk uitgesproken als: woodstra met een grote glimlach.

Na een hele lange vlucht met huilende kinderen als muziek achtergrond zijn wij vanochtend om kwart over 5 geland in Sydney. En toen was er 1 grote focus.... WIFI!! Na alle berichtjes van thuis te hebben beantwoord zijn we ons gaan klaarmaken voor een zoektocht naar onze taxi naar het hostel. Na even zoeken en wachten hebben we het uiteindelijk gevonden en zijn we ingecheckt! Nu zitten we opnieuw van de wifi te profiteren in een supermarkt onder 't genot van een kopje koffie wachtend totdat we onze kamer op mogen. In de tussen tijd ga ik lekker met mn mond blijven knakken in de hoop dat mn oren open gaan springen want ik hoor geen fuck sinds ik ben uitgestapt. Slaap lekker allemaaaaaal!!!!  ❤️

1. Papa:
    16 september 2015
    Zo meis na lange reis veilig aangekomen ,
    Ga je blog volgen en je weet het geniet 1000%
  2. Je auntie:
    16 september 2015
    Ha Marije, dat hebben jullie goed gedaan. Ik blijf wakker met je. Zit in de nachtdienst. Ik kijk uit naar je volgende update!
  3. Zus:
    16 september 2015
    ❤ Topper!! Trots op jullie!
  4. Mams:
    16 september 2015
    Wat heb je dat leuk geschreven, volgens mij hoef je niet meer na te denken wat je wilt worden. Je word schrijfster. Hoop dat je weer wat hoort ondertussen.
  5. Mams:
    16 september 2015
    Wat heb je dat leuk geschreven, je hoeft niet meer na te denken wat je wil worden je word gewoon schrijfster.
  6. Rynate:
    16 september 2015
    Ik hoop dat je lekker geslapen hebt en dat je oren zijn opengesprongen ondertussen ☺
    Maak er een mooie eerste dag van. .
    X