andersom sociaal.

16 september 2015 - Sydney, Australië

Zo! De eerste dag zit er bijna op. Gelukkig maar, want wat willen wij toch graag naar bed zeg!!!! maar voordat we dat gaan doen breng ik jullie nog even op de hoogte van onze dag, puur voor de gene die het leuk vinden... Jullie hebben immers nog een hele dag voor de boeg in NL!

Na het inchecken en het flinke profiteren van wifi hebben we toch maar besloten om er vandaag op uit te trekken, onszelf nog moeier maken dan dat we al zijn/jwaren. We begonnen wat rond te lopen door Sydney maar begonnen ons stiekem af te vragen of

we niet in China waren beland, al die chinese teksten overal... Maarja laten we dat

maar op onze jetleg gooien!

Een stukje verder gelopen kwam er een vrouw uit een reisorganisatie gelopen om ons te verwelkomen in het engels en begon ons dingen uit te leggen. Ook kregen wij een gratis reiskaart mee, gratis!!! Daar zijn wij Nederlanders natuurlijk dol op! Nog geen paar meter verder kwam er weer een meisje uit een reisorganisatie gelopen, waardoor ik tegen eef zei: oh kijk heb je weer zo'n sociaal poppetje. Maar het leuke aan dit poppetje was dat ze Nederlands is. Na wat handige tips en tricks zijn we een Opal card gaan kopen, dit moet je een beetje zien als de ov kaart in NL. Terug in het hostel konden we EINDELIJK douchen, en lekker dat dat was!!!!

Ongeveer 1,5 uur later zaten we in de trein en bus naar Boni Beach. Wauw wauw wauw wat mooi! We konden ook gelijk merken dat Sydney een sportieve stad is, stijlen paden, buiten sportapperatuur en noem maar op. Wij lieten ons natuurlijk niet kennen met onze jetleg en zijn lekker een groot stuk gaan wandelen. Na het wandelen hebben we wat street art bekenen, gaaf hoor!!! Foto's volgen in het foto album. Toen we besloten om over het strand terug te wandelen sprak een jongen ons aan, hij vroeg welke taal we spraken en zo kwam van het 1 het ander uiteindelijk zijn we samen met hem met een bus vol andere weer terug naar ons hostel gegaan. Nu ik dit schrijf zitten we weer op onze favo plek, de supermarkt met gratis wifi. Een supermarkt waar de roltrappen andrsom gaan, hier ga je namelijk aan de linkerkant omhoog ivp aan de rechterkan. Mensen die rechtdoor willen lopen, lopen ook links van je ipv rechts, dat zorgt voor leuke bijna botsingen. Maar gelukkig is er nog niemand gewond geraakt, dus mogen we niet klagen. We hebben net ons avondeten op, wat heel raar is aangezien het in NL bijna tijd is om te ontbijten. Maar ach we rollen vanzelf in het ritme. Maar wat voor nu rolt.. Zijn onze ogen die langzaam aan dicht rollen. Fijne dag allemaal, wij gaan slapen!

1. Zus:
    16 september 2015
    Leuk geschreven schat! Hier is het bijna tijd voor lunch! Heb net een halve werkdag er opzitten, maak me niet gek

Prachtige fotos van de the beach!
  2. Mams:
    16 september 2015
    Net wat je zus zegd TOP geschreven, al wat beleefd zeg leuk dat iedereen zo sociaal is. Slaap lekker. Dikke kus en knuffel mams
  3. Mams:
    Weer top geschreven ,slaap lekker. Kus en knuffel van mams
  4. Mams:
    16 september 2015
    Denk steeds dat mijn reaktie niet geplaatst word dus vandaar bijna 2 x het zelfde,moet wat geduld hebben maar ja dat is niet mijn sterkste kant. Geniet van jullie avontuur. Wij werken wel gewoon xxxx
  5. Rynate:
    16 september 2015
    Mooie foto's... Super street art..
    Waar leuk verhaal weer... Ps hier regent het Veel xx
  6. Je auntie:
    16 september 2015
    Vergeet als je gaat fietsen (of Eef auto rijden) ook niet aan de andere kant van de weg te blijven dan je gewend bent. Doen ze daar allemaal. Tof van je dat je het zo lang hebt volgehouden. Je slaapt nu vast als een roosje. Ik ga ook nog even slapen.
    Mooi is het daar trouwens!
  7. Papa:
    16 september 2015
    Tof om te lezen wat jullie allemaal meemaken.
    Super trots op je !!!