Helemaal van de wereld.

11 oktober 2015 - Hervey Bay, Australië

Zondag 11 oktober:
Vandaag hebben we om half 11 de bus bij Nomads genomen, deze bus bracht ons naar Noosa Junction. Daar moesten we de Greyhound bus nemen naar Hervey Bay. De reis duurde intotaal 4,5 uur. Tijdens de busreis stapte 2 bekende op in Rainbowbeach. Joy & Marloes, de 2 Nederlandse meiden die we hebben ontmoet op Bush Camp. Hoe toevallig! We komen zovaak bekende tegen, en dat in zo'n groot land.
Eenmaal aangekomen in Hervey was het hostel al om de hoek. Gelukkig maar! Want we moesten voor 4 uur in checken ivm de briefing over Fraser Island. Na het inchecken hebben we onze backpack gedumpt in onze kamer. Het is een 6 persoon kamer, chilllll!!! 10 personen minder dan in Noosa. Toen we weer 15 kilo lichter waren zijn we naar de lobby gegaan en kregen we onze briefing. Oh.... we moeten eten halen voor de aankomende 2,5 dag. Niet op gerekent. Maar oké, boodschappen doen dus. En dat in niet hele grote supermarkten. Maar het is ons gelukt! als 't goed is gaan we niet verhongeren. Na de boodschappies zijn we een pastatje gaan eten en hebben daarna gechilled op de free wifi in de lobby. Eef is weer redelijk bij met GTST nu en ik ben redelijk bij met alle nieuwtjes uit Brummen. Het is hier nu 22:43 uur en we liggen al in bed. Op deze kamer heb ik zelfs nog een klein beetje wifi, feest! Vandaar dat ik nu nog even snel een blog online kan gooien voordat ik weer 2,5 dag van de aardbodem verdwijn.

Morgen gaat de wekker om 05:00 uur aangezien we om 6 uur klaar moeten staan om onze backpack in te leveren. We moeten de aankomendd 2,5 dag leven uit een heel klein tasje. We gaan naar Fraser Island. Een eiland met wilde honden, andere beesten,  veel natuur, zand en water. We gaan het wel weer allemaal beleven. Dus lieve vriendjes, vriendinnetjes, familieleden en alle andere lezers. Als het goed is mogen jullie over 2,5 weer een lekker kopje koffie of thee zetten om mijn boekverslag over Fraser te lezen. Tenzij ik word opgegeten door een gek beest op het eiland. Dan word het allemaal weer een heel andere verhaal met zakdoeken enz. Dus laten we daar maar niet vanuit gaan.
Succes op school en op het werk weer vanaf morgen.. Of voor vandaag: succes met de bokbiertjes in Zutphen. Wij gaan slapen. XXXX

PS: we zijn uiterraad wel te bereiken via de sms, als we bereik tenminste. Maar het is altijd 't proberen waard.

❤️

1. Zus:
    11 oktober 2015
    Prachtige foto's en weer een leuk verhaal! Veel plezier op het eiland, het klinkt in elk geval al erg mooi. Ik ga weer even op google maps kijken waar het ligt. Heb gisteren al gekeken waar jullie allemaal zijn geweest en nog naar toe gaan.

Geniet!! Dikke kus xx
  2. Mams:
    11 oktober 2015
    Wij ook al even gekeken op Fraser Island gekeken en ziet er top uit hoor maar inderdaad een eiland vol beesten.
    Wij vandaag druk geweest met kamer leeg halen morgen komt Jan de kamer verfen, alles weer lekker fris. Alleen jammer dat ik morgen geen tijd heb om het weer gezellig te maken maar ach dat komt Vrijdag dan wel weer.
    Als je dit leest ben je alweer terug van het grote zand eiland en lezen we je verhalen weer,kijk er nu al naar uit.
    Liefs Mams x
  3. Rynate:
    12 oktober 2015
    Van wat ik heb gelezen van fraser island en gezien ziet het er wel super tof uit... veel zand haha.
    Nou en aai de honden naar niet dan. Lijkt me niet verstandig....
    Hier weer een dagje werken er op zitten.. en Zo meteen nog even training geven en zelf trainen.
    Dan wel weer genoeg gedaan vandaag.
    Kus
  4. Papa:
    12 oktober 2015
    He mooie topper van me,
    zoals al even naar je geappt liep ik beetje achter met het lezen van je blogs.
    Het was weer gezellig druk op de zaak met uiteraard te weinig personeel en helaas ook een aantal prutsertjes ( kan jou wel gebruiken op de zaak iemand die nooit piept hard werkt en spontaan is )
    Of te wel weer iets te veel uren gedraaid maar nu lekker mijn weekend.
    Het is zo tof om te zien dat je het daar zo naar je zin hebt, en ben dan ook reuze trots op je.
    Verder kan ik zeggen dat het fotografeer virus je van je vader hebt echt super toffe foto's met oog voor detail gemaakt.
    Kan me nu al verlustigen op het feit dat we ooit eens samen deze allemaal eens op ons gemakje gaan bekijken natuurlijk met een mooi glas Australiëse wijn.
    Nou lieverd dikke kus en knuffel van je daddy en ps het begint hier nu toch echt kouder te worden ( moet maar snel naar een warm land haha)