All you need is love

21 september 2015 - Sydney, Australië

Gisteren zijn we rond 2 uur 's middags vertrokken naar Port Stephens. Tijdens onze busreis hier naar toe zeiden eef en ik tegen elkaar dat het een beetje op zo'n all you need is love bus leek zoals op RTL. We stopte af en toe om andere mensen af te zetten en de straten waren precies zoals je ziet als ze in Aussie zijn met de bus. Door die bus reis had ik eindelijk een beetje het idee dat ik in Australië ben. Na een bus reis van bijna 4,5 uur kwamen we aan bij base camp. Wauw! We got some wild live things over here. We werden gewaarschuwd voor spinnen en slangen, gelukkig geen dodelijke en gelukkig ook nog geen 1 gespot. AFKLOPPEN!!!! Na alle info zijn we pizza's gaan eten en never have I ever gespeelt. Oftewel: ik heb nog nooit. Een spel dat ik ook vaak in Nl speelde met mn vrienden. Op zulke momenten, mis je thuis en het normale net even iets meer. Het blijft dubbel. Na een aantal rondes en een aantal shotjes zijn we naar het strand gegaan, wat zo'n 500 meter van basecamp zit. Daar hebben we een heeeerlijk vuurtje gemaakt en hebben we marshmellows gegeten. Rond een uurtje of half 1 lagen we in bed aangezien we vandaag vroeg opmoesten voor een actief progamma. We begonnen om half 7 met het ontbijt, vervolgens gingen we om 8 uur met jeeps naar een grote zandvlakte, daar gingen we sandboarden GAAF!! Alleen stuntelige ik, maakte op hey eind een koprol en verzwikte haar enkel daar mee, iets minder nice.. Na een aantal keer van een hoge zand bult te zijn afgegaan (dit klinkt zo echt veel saaiet als dat het was) gingen we naar het strand om pippies te vangen, dit zijn een soort schelpen onder het zand, deze zijn heel goed om vis mee te vangen. Het gekke van deze pippies is, is dat als je hem op het zand legt en er water overheen komt.. Ze weer terug verdwijjnen in het zand, heel magisch. Na dit alled zijn wr terug gegaan naar Basecamp om ojs klaar te maken voor een wandeltocht een stijle berg op. Foto's van het iitzicht volgen natuurlijk weet! Na deze wandeling die ik zelf een beetje ziekjes begon zijn we opnieuw terug gegaan naar basecamp om te lunchen, pompoen soep, lekkuuuurrr!!!! En een lekkere sandwich. Zelfd eef heeft de soep geproeft #rote #wateefnietlentvreetzeniet #normaalgesproken dsn.. Na de lunch hadden eef en ik besloten met nog wat andere een surf les te nemen bij Port Stephen Surf School. Wauw!!!!! Wat vet!!! Je voelt je echt vrij en wr hebben volop genoten, grote kand dat we nog een keet een surfkamp mee pakken in Aussie. Vanavond gaan we lekker met zn alle de bbq aansteken en chille mey Josie de tamma kangeroe die hier rond huppelt, zo bijzonder! Ze is heel lief en heetlijk zacht. She became my new best friend. Bye guys and girls, have a good one today xoxo

1. Papa:
    21 september 2015
    Het lezen van je reis blog is echt een feestje.
    Krijg het idee dat je het daar wel leuk hebt :-)
    Ik nu keurig netjes om 08.30 op balkon voor breakfast.
    Nou ik kijk al weer uit naar je volgende verhalen.
    Ps het Engels gaat jevolgensmij super goed af.
    Big Kiss daddy.
  2. Marije:
    21 september 2015
    Goed bezig pap! Lekker vroeg opstaan! Dan heb je ook wat aan je dag.
  3. Mams:
    21 september 2015
    En alweer een leuk verhaal, jullie doen echt leuke dingen. Allemaal nieuwe ervaringen. We whats app een ook veel dus blijf goed op de hoogte wat je allemaal doet. Eet smakelijk dan maar straks. Voor mij begint weer een gewone werk week. Xxx
  4. Zus:
    21 september 2015
    Leuk zus! Nu maar lekker relaxen en straks bbq-en. Hier zijn ze eindelijk aan de woonkamer begonnen. Nu zitten we ruim een week, als t niet langer is, boven.

Ach lekker knus met zn alle

Xxx
  5. Je auntie:
    Lekker bezig daar.
    Nog lang lopen tandenknarsen na het sandboarden?
    Gezellig hoor een huis kangaroe.
    Tot een volgend verhaal maar weer.
    Is super leuk om te lezen.
    Kus uit Amsterdam!
  6. Beppe en pake,:
    21 september 2015
    Wat weer een leuke blog van jou, Marije. Geniet maar fijn van de vakantie, maar daar zal binnenkort wel eens een eind aan komen. De pretjes moeten natuurlijk wel gefinancierd worden. Maar tot dan maar fijn genieten in het Verre land down under. Met beppe gaat het stapje voor stapje steeds beter. Totdat ze weer op het oude niveau is Intussen hartelijke groetjes van

Pake en beppexxxx