Ohnee hé....

19 september 2015 - Sydney, Australië

Na een goeie nacht slaap hebben we ons klaargemaakt voor een beach walk. Maar voor dat alles hebben we van alles geprobeerd rondom aussie simkaarten. Wat een gedoe!!!! Eef dr nieuwe telefoon moest eerst geactiveerd worden met een Nederlands nummer voordat die het kon doen en ook nu doet die het nog niet helemaal optimaal. Mijn andere telefoon at de simkaart zo goed alsop, hij was te klein en zit nu dus zo diep in de telefoon dus kan er niks mee op het moment en dat terwijl we wel ECHT een aussie nummer nodig hebben. Wijze les van vandaag: ik ga later niks met telefoons doen in mij beroep want daar heb ik te weinig verstand van. Maar goed, na alle tegen slagen, zijn we een goed stuk gaan wandelen bij het strand. Heuvel op, trap af en op, een goeie work out dus. Na dat we er zo'n 6 kilometer op hadden opzitten zijn we naar een lunch tentje gaan zoeken. Uiteindelijk hebben we een lekkere en goed kope pasta tent gevonden, voor 6,50 2 bakkies pasta's

Na de lunch op te hebben gegeten met uitzicht van de zee hebben we de bus terug gepakt. Na een tijdje was ik er 10000% van overtuigd dat we er uit moesten en eef 1000% zeker dat we er nog niet waren. Nou goed, we zijn samen op reis dus ik ga eef de kans om te kijken of ze gelijk had. Waar kwamen we uit? Bij opera house.... Oh nee hé, konden we weer een heel stuk terug! Gelukkig kwam de andere bus redelijk vlot en waren we zo'n 15 min later alsnog op plek van bestemming. Ik zit weer lekker in de supermarkt en eef is terug naar het Hostel. Vandaag was niet zo'n goeie regel dag met alle simkaarten, e-mails etc maaaar goed morgen gaan we lekker op base camp. Oftewel: sandboarding, dolfijnen cruise en chillen met een tamme kangaroe en daar hebben we helemaal geen simkaart of email voor nodig. Dat geregel komt woensdag wel weer. Jullie horen dus weinig van ons aankomende dagen, vanavond gaan we lekker stappen en morgen dan base camp. Maak je dus geen zorgen, we zijn niet van de aardbodem verdwenen, we zijn gewoon aan het genieten! Lots of loveeeee xxx

1. Zus:
    19 september 2015
    Haha leuk geschreven schat! Heeft eef dr telefoon het nog overleefd of ligt hij nog in een bak met rijst.
    Nog een paar uurtjes en dan ga ik lekker de color run rennen, stuur je wel wat fotos via app.

Geniet komende dagen! Xxx
  2. Mams:
    19 september 2015
    Wat weer een verhaal, ik was al op de hoogte van al het gedoe met de telefoons. Is misschien ook wel even rustig een paar dagen zonder. Alls je weer terug bent ( maar dat duurt nog heel lang ) kan ik vast snel typen. Als ik jou verhaal lees mis ik heel erg, maar komt goed. Het is ook nog maar de eerste week hé. Dikke kus
  3. Raf:
    19 september 2015
    Hoi mobiele-eenheid ;) Wat een toestand zeg. Ik hoop dat de rijst uitkomst bied voor Eef en dat jouw mobiel die simkaart weer uitspuugt. Was weer superleuk geschreven. Toedeledokie en have fun :) p.s. misschien bied flessenpost een uitkomst, het is tenslotte een eiland...
  4. Beppe en pake,:
    19 september 2015
    Wat weer een leuk verhaal Marije van 19 september. Ja ja een beetje pech hoort er bij. Daar leer je van en behoed je hopelijk van ernstiger miskleunen.
    Wij zullen ons niet ongerust maken als er een paar dagen geen verhalen komen. We zien echter wel uit naar je volgende geschreven belevenissen.
    Hartelijke groeten van je liefhebbende pake en Beppe. O ja en Beppe gaat elke dag een beetje vooruit, en als dat nu maar doorgaat . Maandag krijgen we dan de uitslag van het onderzoek van de lymfklieren op eventuele uitzaaiingen. Brrrrr.. spannend.
    Groetjes uit Koudum xxx
  5. Marije:
    20 september 2015
    Zeker spannend van Beppe! Ik zal mee duimen en denken aan goed nieuws dikke kus en knuffel voor jullie beide