Back 2 normal!

16 januari 2016 - Melbourne, Australië

Donderdag 14/01/2016
The end of the Great Ocean Road. We zijn binnenlands terug gereden en een aantal stops gehad bij oude vlukanen en wat wijngaarden gespot onderweg. Rond kwart over 4 waren we terug in de city. Tante Martine en ik hebben de sleutel opgehaald voor het appartement. Midden in de stad in Flinders La nice! Spullen snel uit de auto gegooit. Lil en ik hebben die boven gebracht en de dames gingen de auto terug brengen naar de verhuurder. toen de spullen eenmaal boven waren zei Lil dat ik kon gaan. Zij zou alles wel de kamer in tillen. Ik had namelijk nog een shoplist 2 do. Het volgende stond er op mijn lijstje: dons jasje, nieuwe flightback, zwarte schoenen en een panty. Het donsjasje heb ik uiteindelijk gekocht op advies van de dames, het kan namelijk flink koud worden in NZ. Heb het jasje van mama gekregen, super lief! Thanks daarvoor. De flightback was nodig omdat die andere te klein is geworden. En de kleding is nodig voor het werk. Nadat ik alles heb geshopt ben ik terug gegaan naar het appartement om Lil op te halen om boodschappies te doen. Het stond groene curry op het menu die avond met als voorgerechtje sushi. Na het eten hadden we een laatste date met zn 4e. Naar de bioscoop op een rooftop. wauw! Super uitzicht. Maar wel wat koud, gelukkig mocht ik Lil haar mummyslaapzak dus dat hielp een beetje. Na de film een biertje gedaan in de bar benenden en daarna nog een biertje in het appartement. De dames gingen op bed en ik ging op de bank. Ik was er namelijk stiekem, het is een appartement voor 3 personen.

Vrijdag 15/01/2016
Mijn wekker ging om 7 uur maar mijn lichaam besloot pas om half 9 wakker te worden. Ik heb mn backpack ingepakt en gedoucht. Mariska had een lekker ontbijtje voor ons gehaald met nudie juice, broodjes, beleg en yoghert met musli. Ons afscheid ontbijt. Het was tijd voor mij om te gaan. Rond kwart over 11 liep ik de deur uit naar Flinderstreet station, daar pakte ik de metro naar Glen Waverly alleen stopte de metro er na 3 stations mee. Dus ik moest vanaf daar met de bus, alles was goed aangegeven dus dat scheelde een hoop. Eenmaal in Glen bus 850 genomen back to Janny. De buschauffeur was erg nieuwschierig naar mn plannen aangezien ik de bus instapte met een backpack en een normale rugtas. Zo leuk dat iedereen nieuwschierig en geinterreseerd is naar je verhaal.

Janny was erg blij om me weer te zien en Jake besprong me. Back 2 normal! Janny was erg druk met de voorbereidingen voor Hans zn bday. Heb haar kort gesproken en Linda kwam ook even langs om te helpen. Linda bracht me uiteindelijk naar Ringwood want zij moest ook werken. Voordat we naar Eastland gingen nog even wat biertjes ingeslagen in de drankenhandel voor Balsamic. Ik was aardig aan de vroege kant dus heb wat gewandeld in het winkelcentrum en een subwaytje gegeten als avondeten. Toen was het tijd om naar Balsamic te gaan, en oh! Wat een warm welkom. Iedereen knuffelde me en was blij dat ik weer terug was. Lief! Om 6 uur begon ik met werken, het was lekker druk en het was alsof ik nooit was weg geweest. Rond 11 uur was ik klaar en Linda bracht me weer thuis. Dus om 12 uur kon ik me klaarmaken voor mn bedje, die nu erg groot oogt aangezien Eef niet naast me ligt.

Zaterdag 16/01/2016
Goeiemorgen! De wekker ging om 8 uur en om half 10 pakte ik de bus. Vandaag weer lekker werken. Linda heeft me veel uren gegeven dus ik werk veel dubbels. Ik heb net mn lunch/diner op dus blog even snel tussendoor. Jess maakt op het moment een heerlijke latte voor me. Dus ik word weer goed verwend. I love my aussie life. Oh... Ze brengt me net mn koffie in de vorm van een hartje, de schat! Als mn koffietje op is ga ik weer aan de bak. En vanavond rond 7 uur ontvangen we hele leuke gasten namelijk.... Mijn familie! Whohoe! Gezellie! Ik ben heel erg benieuwd wat ze van Balsamic zullen vinden. Het zal raar worden om gasten in het Nederlands te bedienen. Hoop niet dat ik alle talen door elkaar ga halen. But we'll see ;)

1. Mams:
    16 januari 2016
    Nu ik dit heb gelezen ben je nog aan het werk en komen de dames zo eten .
    Zal inderdaad een beetje raar aanvoelen maar je ziet Australië al als je thuis en je bent gewoon aan het werk,laat even weten wat ze er van vonden.

Ik mag zo ook weer aan het werk.
    Douwnie ligt nu nog lekker hier op de bank is gisteravond laat nog binnen komen wandelen toen ik al op bed lag.

Werk ze aankomende weken en geniet maar weer van Janny haar goede zorgen.
    Mams xxx