File in de lucht.

29 oktober 2015 - Cairns, Australië

29 oktober:

The day! Vandaag is het zover, de vlucht naar Melbourne. We hebben uitgecheckt, ons gratis ontbijt gegeten in het hostel, wat foto's online gegooit op mn blog en daarna naar de stad gegaan. Wat drinken gekocht voor onderweg, geluncht en daarna terug gegaan naar 't hostel. Om 15:40 uur pakte we de taxi baar het vliegtuig. Om 5 uur konden we inchecken. Even wat gekocht voor de Nederlandse mevrouw bij wie we kunnen logeren, gegeten en boarden om 18:30 uur.. Dachten we.. Er is blijkbaar ook file in de lucht. Wat we hebben vertraging. Half uurtje later, dus we zullen rond half 8 vanavond vliegen. Mijn eerst volgende blog zal dan vanuit Melbourne zijn. Dat is leuk en stom tegelijk. Nieuwe plek en ervaringen zijn leuk, wat stom is dat we 10 uur van NL vandaan zijn met de tijd ipv 9 uur tijdsverschil. Dus jongens.. Worden steeds minder gezellige gesprekken.
See ya

Big LOVE x

1. Zus:
    29 oktober 2015
    Heel veel plezier schatje!!!!
  2. Mams:
    29 oktober 2015
    Zo dat was een kort verhaal voor jou doen.
    Net ook even al jou foto's bekeken en kan bij alle foto's wel wat schrijven maar dan kom ik wel laat naar bed,wat veel foto's weer.
    Heel veel plezier in Melbourne en maar weer wachten wat jullie daar allemaal weer beleven.
    Wel lief van die mensen dat jullie daar even een paar nachten mogen blijven,weten jullie al voot hoelang ?

Fijne dag morgen in het nieuwe avontuur
    Xxxxxxx
  3. Je auntie:
    Welkom in Melbourne nichie,
    Ik hoop dat je ook hier weer een geweldige tijd zal beleven.
    Even acclimatiseren en dan maar gauw sparen om nog meer spannende belevenissen te beleven.
    Hier niet veel bijzonders. Beetje geslapen na de nachtdienst. Met Vin buiten geweest. Nog best aardig weer hier.
    Nu op de bank. Zorgen dat ik weer in een normaal dagritme kom.
    Morgen lekker naar het strand. (Bij lange na geen bikini weer, toch lekker uitwaaien)
    Liefs uit Amsterdam