hey, are you a local?

30 september 2015 - Sydney, Australië

Na de zelfs voor ons iets te pittige rode curry met rijst, zijn we gister avond lekker gaan chillen op de kamer en zijn we vroeg naar bed gegaan om wat slaap in te halen van de nacht daarvoor. In de bus hadden we namelijk maar max allebei 3 uurtjes slaap gepakt.
Na een goede nacht slaap werden we vanochtend rond een uurtje of 9 wakker en zijn we eruit gegaan om te douchen. Na de lekkere douche zijn we samen met onze roomies naar 't light house gegaan, hier in Byron Bay.  Pfff wat een klim was dat zeg! Zo'n 5,5 kilometer met veel trappen en stijlen paden. Onze ochtend workout dus ook weer gehad
Na deze hele klim aangekomen bij het light house, en wauw! Mooi hoor dat uitzicht vanaf daar! Na het verjaardags filmpje voor Derek te hebben geschoten en na wat foto's te hebben gemaakt, sloten er 2 engelse jongens bij ons aan. De 1 studeert nu in Brisbane en de andere in Melbourne, samen met z'n 6e zijn we weer terug gelopen naar het dichtsbij zijnde strand van ons hostel. De jongens gingen gelijk naar het strand maar wij moesten nog ffe langs het hostel om onze bikini aan te trekken, de dames zijn eerst zonder mij op pad gegaan omdat ik even wou profiteren van de wifi. Toen ik klaar was met profiteren wou ik me gaan omkleden... Sleutel niet mee oepsie.. Gelukkig is het strand maar 3 minutjes lopen en was ik zo bij eef om de sleutel op te halen. Op de terug weg naar het hostel sprak een man mij aan: hey are you a local? Can I ask you something? Ehm no, I am sorry, I am also a toerist..
Na deze man teleur te hebben moeten stellen ben ik naar de kamer gegaan om me op te kleden en me goed!!!!! In te smeren. Ook wat extra kleren mee voor mn schouders en niet te vergeten: mn zonnebril die ik vandaag non stop heb gedragen. Ik leek papa wel haha.
Op de heen weg heb ik een heerlijk broodje kip met pesto en groente mee genomen naar het strand en heb ik mezelf aan gesloten. Mmm.. wat heerlijk is het hier! Elke dag strand weer. Terwijl we lagen te chillen werd er achter ons muziek gespeelt door een aantal hippies. Een heerlijke relaxde sfeer dus! Na 2,5 uur vond ik wel dat mn lichaam wel weer even genoeg zon had gezien en ben ik terug gegaan naar het hostel waar ik opnieuw lekker ben gaan douchen. In 1 van mn eerdere blogs schreef ik dat ik dacht dat we hier geen bekende zou tegen komen, maar jawel dus.. Chicks uit het Wake Up hostel tegen gekomen, toevallig! Ook hebben we ondertussen elk bed gevult in onze kamer, 2 meisjes uit Londen en 1 uit.... Ehm oeps vergeten..
Eef is nu ook lekker aan het douchen en we gaan zo boodschappies doen voor de avond er staat pasta op het menu. Na het eten gaan we heel misschien uit met onze roomies. En anders zien we wel wat deze avond ons brengt!
Whish you were here guys! En over dat gesproken... Pap? Ik moet je teleurstellen ik heb het eventuele plan gelezen, en stoppen met roken kan idd wel een ticket voor hier betalen. Maar je zal nu wel reageren dat het allemaal niet kan. Dus in dat geval, ik zal niet teleurgesteld zijn als je niet komt en alsnog verrast doen als je opeens hier op de stoep staat. Iig TROTS dat je gaat proberen te stoppen! ❤️
Tot blogse jongens! En drink dr allemaal eentje op mn beste vriendje Derek vanavond

1. Zoë:
    Hey!
    Nog veel plezier daar in Byron! Je zou ook nog eventjes langs de Byron markets moeten gaan voor echt 'local' eten en spulletjes!
    Super leuk al je verhalen, geniet ervan!

De groetjes uit Nederland

x
  2. Marije:
    Thanks voor de tip!
  3. Papa:
    He meissie,

Goed dat je veel smeert (zonnebrand) want zal daar idaad wel erg hard gaan.
    En ik bijna de hele vakantie geen zonnebril gedragen anders krijg ik witte randjes op mijn gezicht he.
    Vandaag weer fijne wandeling gedaan aangezien de auto weer is ingeleverd.
    Lee net heerlijk broodje voor de lunch gemaakt en zo nog maar even aan het zwembad liggen.
    Ps wanneer ga je de surflessen doen ?
    Big Kiss daddy
  4. Raf:
    Gefeliciteerd met Derek en zeg maar dat we hem missen met K3 op tv :D
    Leuk blogje vandaag. Geniet er van en tot de volgende blog.

Doei doei and have fun...in the sun :)
  5. Je auntie:
    Ha nichie,
    Wat een gezelligheid vandaag bij jullie. Fijn hoor, even geen stress. Het reizen lijkt je goed af te gaan. Niet dat ik daar aan twijfelde.
    Ik zie op de weerapp dat het op morgen na heel zonnig weer blijft bij jullie. Al hebben we hier in Nl ook niet te klagen.
    Al zag ik flinke paddestoelen en wat herfstkleuren in de bomen van het Amsterdamse bos vandaag.
    Ga door met mooie en leuke dingen beleven.
    Liefs
  6. Mams:
    30 september 2015
    Weer een leuk verhaal, heb net Derk gefeliciteerd we zullen vanavond een borrel op hem drinken.
    Hoop dat je niet nog meer verbrand bent vandaag.
    Ik lekker gewerkt vandaag,morgen nog een dagje , vrijdag vrij maar ja ook het huishouden moet gedaan worden.
    Alvast een fijne dag xxx