Hi Eef, jij ook hier?

10 april 2016 - Bali, Indonesië

06/04/2016:
Het voordeel van hotels is dat je pas om 12 uur hoeft uit te checken ipv 10 uur in hostel. Ik deed lekker rustig aan, pakte mn spullen en nam een taxi naar Eef haar hotel. Wat een paradijsje hier zeg! Ze verblijft op een soort vakantieresort, er zijn hier bijna alleen maar hotels te vinden. Eef zelf was er niet, ze was in Kuta aan het surfen. Ik relaxde de hele dag aan het zwembad, sporte wat & zwom wat baantjes. Eef kwam pas laat thuis dus ik lag ondertussen al lekker te slapen.

07/04/2016:
"Mar ben je al wakker?" Na elkaar 2 weken niet gezien te hebben gezien was alles uiterraad weer normaal. We kletsen wat bij in bed, namen een douche, gingen ontbijten en vervolgens naar het hotel van haar ouders. Die hebben het goed voor elkaar zeg! Wat een mooi hotel!!!! Na 7 maand zag ik haar ouders weer, een stukje Brummen kwam weer dichterbij... Gek genoeg heel normaal, alsof we elkaar gisteren nog gezien hadden. We gingen met zn 4e naar het strand en hebben daar zo'n beetje de hele dag doorgebracht. Het strand zit vast aan hun hotel, lekker makkelijk dus. Rond een uurtje of 2 vonden Eef en ik het tijd voor een beetje actie dus we huurde een Jetski voor een kleine 30 minutjes. Jetski's huren en drank... Dat zijn zo'n beetje de enige dingen hier in Bali die een beetje prijzig zijn. Na het jetskiën hadden we een lunch en werkte we verder aan ons bruine kleurtje.

Rond 5 uur liepen Eef en ik over het strand terug naar ons hotel. We pakte een koffer in met kleding die we niet meer nodig hebben, haar ouders nemen deze over een paar daagjes mee terug naar NL. Mijn backpack is nu dus een stuk lichter, maar gek genoeg nog steeds even vol. Eef en ik namen beide een douche & namen een taxi terug naar haar ouders. We gingen uiteten in een leuk restaurantje aan het strand. Wilt u laag of hoog eten? Laag alstublieft. Ze namen plaats aan een schattig klein tafeltje, onze stoel was een kussen. We aten wat, dronken wat en gingen daarna weer terug naar hun hotel. Momenteel liggen we lekker op een groot ligkussen met zn 4e. Het zijn kleine schattige hutjes die je overal vind hier. We drinken wat en gaan straks terug naar ons eigen hotel. Morgen rijden we terug naad Kuta en dan begint onze 8daagse tour...... Let's go go go.

1. Zus:
    Almost home!
  2. Mams:
    10 april 2016
    Kort blogje voor jou doen vind Gea vast niet erg.
    Geniet van je tour maar is alweer 3 dagen bezig.
    WIJ HEBBEN OOK ZON.
    Net nog geappt met je dus we blijven op de hoogte.
    Denk dat wat je schrijft over het weer zien van Evelien haar ouders het ook zo zal gaan bij ons als je terug ben,heb nog steeds niet het idee dat je zo lang weg bent geweest en zover weg.

Moet echt beginnen om je kamer stof vrij te maken,bed opmaken,plantjes kopen enz want voor we het weten moeten we ruchting schiphol.

Groetjes uit Brummen xxxxx
  3. Je auntie:
    10 april 2016
    Wat een nare tijdsbesteding heb je gevonden. Niet te veel aan wennen hoor. Anders ga je nooit meer backpacken. Het is je uiteraard wel gegund.
    Ik kijk, net als velen hier in Nl, uit naar je volgende blog.

Succes en geniet van het moois.

Liefs uit Amsterdam.

O pake, goed om te horen dat de verpleegkundigen onder ons werk blijven behouden. Uke zal vast een model patiënt zijn. :-)