we zijn zo lekker gewoon gebleven.

2 december 2015 - Melbourne, Australië

26 november tot 2 december:
Gisteren was het alweer 3 maanden geleden dat we in Sydney zijn geland. Wat vliegt de tijd toch! Als ik terug kijk op de afgelopen 3 maanden heb ik het idee dat ik kijk naar een aflevering van 3 op reis. Varen langs 't Opera House, kangaroes aaien, skydiven, jetskieën, snorkelen tussen de mooiste visjes en schildpadden, knuffelen met een koala en genieten van de mooiste uitzichten. Als ik er weer over nadenk lijkt het al weer zo onwerkelijk. Dat komt vooral omdat het leven weer 100% normaal is geworden. We werken, eten, slapen en zijn zo nu en dan een hele dag vrij.  Als ik bij Scotch moet werken doe ik weer make-up op en Chris noemt ons geen Marije/Maria en geen Evelien maar Eefie en Mar. Dus ja.. Alles is nogal normaal geworden. Maar niet voor heel lang meer. In januari is het weer tijd voor een roadtrip! Maar tot die tijd blijven we lekker chillen bij Janny en Hans totdat ze ons het huis uit gooien en werken bij Linda, Scotch & Soda en eef bij Bamboo Bean.

Afgelopen dagen stonden in teken van heel kadotjes en liefde ontvangen. Pake en beppe waren zo lief om mn reisjes bij te sponseren. En ook sinterklaas is ons niet vergeten dit jaar. Ik ontving een pakketje vanuit Nederland met daarin heel veel lekkers zoals: pepernoten en chocolade letters. Maar niet alleen voor mij!  maar ook voor Eef, Janny, Hans, Linda en Jake. Zo lief!! Deed mn hartje weer even nog sneller kloppen. Het is altijd fijn om te merken dat je niet vergeten word. Op wat voor een manier dan ook!

Afgelopen weekend stond in het teken van nogal veel feestjes. Op het werk was er een 21ste bday, die er nogal wild aan toe ging. En thuis in NL was Keeltje jarig en gaven Merel en Pris hun feest samen met Dewi en Naomi. Dat zijn altijd van die dubbele dingen, ik blijf langer weg van ze maar ik mis ze wel. Gelukkig was ik een klein beetje van de partij op het feestje van Meer en Pris via Skype. Het thema was netjes, al mn vrienden waren in pak en de dames in mooie jurkjes. Dusja.. Zelf had ik ook maar even mn pyjama ingeruild voor een zwarte jumpsuit. Ik heb nog een laatste rondleiding gehad bij Merel thuis aangezien ze gaat verhuizen dus ik zie haar huis niet meer zie. Heel gek gevoel, dus ik heb via skype maar even afscheid genomen van de schuur, woonkamer, keuken, badkamer en haar slaapkamer. Voor alles is een oplossing haha!

Afgelopen maandag en dinsdag heb ik weer bij Scotch and Soda gewerkt en...... Ik mocht een gratis outfit uitzoeken! Whoe happy happy me!!!!! Mja Aussies zijn nogal klein dus ze verkopen geen lengte maat 34 in jeans, dus een jeans zat er niet in. En aangezien het hier zomer word binnen nu en 3 weken ben ik maar voor een jumpsuit gegaan. All for freeee!

Vandaag is het woensdag, mn vrije dag! Ik heb net mn laatste slok latte doorgeslikt bij Bamboo Bean en wacht totdat eef klaar is met werken. Vanavond staat er rodekool op het menu, lekker Hollands ala Janny. De rest van de week mag ik weer aan de bak: morgen bij Scotch, vrijdag t/m maandag bij Linda. Maandag, dinsdag en donderdag bij Scotch en verder moeten we nog afwachten wanneer we bij Linda moeten werken volgende week. Laat dan geld maaar lekker binnen stromen baby!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Je auntie:
    Ha nichie,
    Het klinkt inderdaad een beetje als een normaal leven. Is ook wel even ontspannen. Niet de hele tijd bedenken waar je de volgende nacht wilt slapen.
    Hier in Amsterdam ook een normaal leven. We hebben nog steeds vakantie. De metamorfose in huis is klaar.
    Mariska haar verjaardag uitgebreid gevierd.
    Nu ben ik in Lunteren voor een congres en Mariska werkt thuis.
    Jammer dat je geen lengtemaat 34 hebt bij S&S. Dan kom ik er helemaal bekaaid vanaf met met lengtemaat 36.
    Succes met je normale leven en tot horens maar weer.
    Liefs vanuit Amsterdam.
  2. Rynate:
    2 december 2015
    Vandaag geniet ik ook eens van een vrije dag. .. wel 1 donderdag en vrijdag gewoon weer werken. ..en net 6 dgn gewerkt.
    Maar goed dan wknd.. ga de kerstboom maar opzetten denk ik. .

Jullie zijn al helemaal ingeburgerd lees ik, klinkt goed. .. en wat gaaf dat je gratis wat mocht uitzoeken, dat is altijd leuk. Staat je goed!

Sanne Vind het maar niks dat je langer weg blijft, die zei ik vind het niet kunnen. Maar tegenhouden kunnen we je niet. . Super lief van pake en beppe om je te sponsoren om nog meer mooie dingen te beleven. ..
    Veel liefs vanuit ermelo en dikke kus
  3. Zus:
    2 december 2015
    Super leuke jumpsuit zeg! Zeg maar dat je nog een leuke zus hebt in Holland. Die houdt ook van gratis.... tja Nederlanders hè!

Verder heb ik weinig bijzonders te melden. We spreken elkaar ook dagelijks op de app dusja!
    Morgen nog een dagje werken, vrijdag vrij dan even alle boodschappen voor het weekend in huis halen. Vrijdagavond komen we meiden langs, gezellig spelletjes doen, voice kijken etc. Zaterdag heit en Marjan hier en zondag mama, Raf en pake & beppe en Antonio zn pa. Zondag avond nog even 36 cupcakes bakken voor Levi zijn traktatie. Zal mama wel aan het werk zetten ;)
  4. Mams:
    2 december 2015
    Net wat Gea zegd we spreken elkaar dagelijks om elkaar een beetje op de hoogte te houden, ik heb zelf helemaal het idee niet dat je alweer 3 maanden weg bent wat gaat de tijd snel voorbij.
    En even het gewone leven is ook wel lekker straks kun je weer vele leuke dingen doen.
    Ik vind het zo ontzettend tof dat jullie zo lang bij Janny en Hans mogen blijven , doen ze dat vaker trouwens van die nederlandse miesjes in huis nemen ?

Wij nu even gtst kijken en eens zien wat verder op de buis is,verder de hele week werken en Zondag naar Gea ,Antonio en Levi maar Gea moet maar niet denken dat ik al die cupcakes ga maken want ben niet zo bakker.

Geniet nog maar even van het verblijf daar en van de goede zorgen van Janny en Hans straks moet je weer helemaal voor jezelf zorgen maar dat kun jij
    Heel veel lief mams xxxxxxxxxx