Let's go and have some fun!

28 september 2015 - Sydney, Australië

G'day mates! Ondanks dat mn tegenslagen nog niet zijn opgelost zal ik proberen mijn blog vandaag iets positiever te brengen, anders lijk ik ook maar zo'n zeikwijf en gaan jullie mij niet missen met mijn gezeur. Dus komt ie dan....

Na mn day off was het eigenlijk de planning om zondag naar de Blue Mountains te gaan, maar we hebben die ochtend niet zo goed geluisterd naar de wekker. Dus hebben we maar besloten er een lazy sundag van te maken. We komen allebei nog terug in Sydney, dus kansen genoeg om 't nog te gaan bekijken! Zoals ik al had verteld hadden we die avond ervoor een nieuwe Roomie gekregen. Niels, een Nederlander. Super chille gast, hij zou die ochtend uitchecken bij no mads en terug gaan naar Wake Up om daar te wassen en te slapen. Mmm was.. Ja dat hadden wij ook nog wel een beetje. We mochten wat was bij hem erin doen dus dat was erg relaxed. Na de wasjes en een filmpje te hebben gekeken zijn eef en ik boodschappen gaan doen voor 't avond eten. We zijn gaan koken in Wake Up, aangezien die keuken ietsjes schoner is dan in Nomads. We hebben samen met Niels gegeten en zijn daarna naar Darling Harbour gegaan om een drankje te drinken met een jongen die we een week terug hebben ontmoet op 't strand. Na een aantal drankjes zijn we terug gegaan naar ons Hostel om al een klein beetje te gaan pakken voor de volgende dag, aangezien we deze ochtend hebben moeten uitchecken. Dat betekende ook dat we afscheid hebben moeten nemen van Samual, onze andere super lieve goed helpende kamergenoot. Hij had echt het beste met ons voor. Vandaag om 14:00 uur vliegt hij weer terug naar Duitsland.

Het grappige van Sydney is, is dat we al best veel mensen kennen hier. We komen ke dag wel een bekende tegen, uit ons oude hostel of uit onze OZ groep. Laatst zaten eef en ik ergens koffie te drinken en toen kwamen Jess en Dan langs lopen, echt te gekke mensen zijn dat!!! Met de nadruk op gek.. Haha. Maar na vanavond zal het even afgelopen zijn met alle bekende mensen denk ik en is het tijd voor een nieuw avontuur. Vanavond om 18:00 uur pakken we de bus naar onze eerste bestemming: Byron Bay. Soooo it's time to surf again!

ik moet straks nog het 1 en ander regelen met de ABN als ik in de bus zit en hopelijk werken ze een beetje mee en willen ze mijn pinpas gelijk deblokeren. Ook moet ik jn Byron mn bikini nog een klein beetje fixen, de roest is er uit maar de citroen is een beetje geel uitgeslagen helaas, maargoed! Het ziet er iig al beter uit dan eerst. Hopelijk is het van vandaag even klaar met alle tegen slagen zodat we optimaal kunnen gaan genieten van de east coast. De volgende keer dat ik zal bloggen zal dat zijn vanuit een zonnig Byron Bay ☀️

1. Zus:
    28 september 2015
    Tja maar wie maakt er nou geen babbeltje met zulke mooie meiden als jullie. Dat zal in Byron echt niet ander zijn.

Ik hoop dat het gedoe met je pas wordt opgelost, toch wel fijn als je van je eigen pas gebruik kunt maken.
    Hier weinig nieuws. Nog steeds stofhappen.....

Dikke kus
  2. Mams:
    28 september 2015
    Veel plezier met jullie volgende avontuur .
    En wat Gea ook al zegt jullie leggen zo makkelijk contact dus dat komt wel goed, ben benieuwd naar je volgende verhaal.
    Ik ga zo naar Lysbeth, dagje shoppen,zin in.
    Kus Mams
    Succes met de bus reis
  3. Rynate:
    28 september 2015
    Nou je mag best even klagen als het tegen zit hoor. .. ook daar willen we van op de hoogte blijven. ..
    Hopen dat het lukt met je bankpas hopen dat het opgelost wordt. .

En dat jullie leuke contacten maken dat snap ik ook wel dat kan ook niet anders...
    Goede reis naar de Vlgnd bestemming. .. en geniet van het zonnetje daar. .
  4. Je auntie:
    Ha nichie,
    Nu zeg je dat je al heel veel mensen kent in Sydney. Je bedoelt eigenlijk heel veel mannen kent. Ik lees alleen maar mannen namen. Niet ongebruikelijk in jou geval. Maar toch. Ik moest het even kwijt.
    Bayron Bay. Tof hoor. Lekker terug naar de hippie tijd. Je zal het er vast tof vinden.
    Ik heb nu ook mini vakantie. 5 dagen vrij.
    Vandaag naar Bataviastad. Eens kijken of we daar wat moois kunnen vinden.
    Succes met je regel zaakjes en goede reis.
    Wij hier in Amsterdam kijken uit naar elk blog van je. Gezeur of geen gezeur.
    Liefs
  5. Papa:
    Goodmorning sunshine,

Zo het is je gelukt hoor bij deze ben ik super jaloers op je, gaat gewoon een surfdude worden jij.
    Echt top om te lezen dat contact maken je zo goed af gaat, maar ja je kan nu eenmaal lekker babbelen.
    Moest stiekem wel lachen om de reactie van je auntie uit A'dam want had het zelf ook al bedacht.
    Wij vandaag laatste dag de auto dus gaan maar weer eens dieper Portugal in om mooie plaatjes te schieten.
    Zijn er nu meer als 1200 dus we gaan lekker.
    Ga fijn genieten van de busreis en maak maar veel mooie foto's en tja als je toch bezig bent veel nieuwe mensen ontmoeten.
    Heeeeel veel plezier daar en ook ik kijk al weer uit naar je volgende blog.
    Big Kiss daddy.
  6. Natalien:
    29 september 2015
    O Marije wat heerlijk deze verhalen,kan me er al helemaal een voorstelling van maken hahahahaha..in nu dreams helaas..geniet meiden..x