We miss wake up..

24 september 2015 - Sydney, Australië

Na een hele gezellige avond met allemaal Nederlanders was het vanochtend tijd om ui te checken bij wake up en in te checken bij ons nieuwe hostel, wat nog niet gelijk kon aangezien het nog vroeg was. We zijn wel opzoek gegaan naar ons hostel, wat heel makkelijk was te vinden. We hebben daar onze tas achter gelaten en baalde toen al van het hostel. Het is opzich best prima, maar na wake up.... Dat was gewoon echt een feestje, heel schoon, veel goeie chill plekken, bars, restaurants, het had alles. Maargoed, tas gedumt en let's go! We zijn toen eerst even wezen ontbijten, moet ook gebeuren hé.. Na ons ontbijt, wat we allebei ergens anders hebben genomen zijn we naar Greyhound gegaan voor onze afspraak met Brit. Na wat info en $500 "borg" armer te zijn, is ze wat dingen voor ons gaan boeken. Toen zijn we naar Ultimate OZ gegaan om te kijken of eef dr sigaretten zijn aangekomen vanuit NL, aangezien het goedkoopste pakje peuken hier $17 is en ze niet wilt stoppen gaan we eens kijken of 't pakketje aan komt. Maar helaas, het was er nog niet. Max, van Ultimate, vroeg ons of we al een keuze hadden gemaakt over onze reis. We vertelde hem dat we toch voor Greyhound gaan aangezien eef anders altijd moet rijden, en dat zag ze niet zo zitten. Hij waarschuwde ons voor Greyhound, de bus reis was oké maar de rest moesten wr daar abosluut niet boeken maar bij Ultimate, was vertrouwbaarder. Hij liet ons wat revieuws zien en het was kut.. Maar goed, over Ultimate heb ik ook kut verhalen gelezen maar het was echt geweldig en nadat hij het ons heeft laten zien ben ik zelf ook gaan surfen, dit keer op het internet, om te kijken of echt alles zo kut was. Veel wel kut, maar ook goeie dingen gelezen. We zijn daarna opnieuw naar Brit gegaan en hebben het haar voorgelegt, uiteindelijk gaan we alsnog voor Greyhound het is een goeie deal al met al en we gaan dr vanuit dat deze Dutchie te vertrouwen is. Zo niet dan zijn we een klap geld armer en een wijze les rijker. Alles is nu betaalt en geregeld na heel wat gedoe met eef dr pinpas. Stomme rabo go abn! Tussen dit alles door hebben we nog heerlijk gelunched, zo goed en zoveel dat we het avondeten overslaan en alleen wat snoep en fruit hebben gehaald.

1. Rynate:
    24 september 2015
    Lekker bezig meiden. .. die lunch ziet er heerlijk uit..
    Hopen dat jullie niet genaaid zijn en hoop geld armer zijn. . Maar ja de tijd zal het leren..

En zeg even tegen Eef dat het bijna oktober is dat dan de maand is om te stoppen stoptober..

Het blijft leuk om jullie verhalen te lezen. .. en foto's te zien.
    Geniet lekker verder en succes met de wasjes draaien haha. Is het nog goed gekomen met je kleding in de droger??

Grtjs rynate
  2. Zus:
    24 september 2015
    Ziet er goed uit die lunche zus! Ik ga vanavond lekker sushi eten. Zodra je terug belt prikken we een datum voor onze sushi date!

Hoop dat jullie het geld niet kwijt zijn, maar dat alles goed geregeld wordt. Ik zou al lichtelijk in paniek zijn

Dikke kus xxx
  3. Papa:
    He meis,
    Nou zo te lezen is de kogel door de kerk en gaat het de Greyhound worden.
    Wel prettig dat jullie nu allebei vanuit de bus 100% kunnen genieten van de omgeving en dus een plaatsje aan het raam zou handig zijn haha.
    Benieuwd wat je allemaal verder gaat zien en beleven en heb er het volste vertrouwen in dat dit helemaal goed gaat komen.
    Wij weer mooie tocht gereden en veel leuke dingen gezien, en als afsluiting stuk langs het strand gewandeld want moet toch een beetje bij kleuren haha.
    Ga vooral genieten wees relaxt en we houden elkaar fijn op de hoogte.
    Big Kiss daddy.
  4. Mams:
    24 september 2015
    Jullie hebben het erg goed voor elkaar hoor super trots. Geniet van jullie volgende belevenis, komt wel goed er zal altijd wel een dag tussen zitten dat het even tegen zit maar dat hebben we in Nederland ook. Morgen hebben we wer wat tijd om te whats app. Ben nu aan het koken zal maar niet zegen wat want anders schuif je zo aan. Dikke kus
  5. Je auntie:
    Ha nichie,
    Waar gaat de grijze hond jullie heen brengen? Ergens langs de oostkust weet ik. Maar wat voor tussenstops?
    Prima keus hoor. Er valt altijd wel wat te zeuren bij welke organisatie dan ook.
    Wanneer gaat de reis beginnen?
    Ik hoop dat het hostel toch een beetje bevalt.
    Stuur maar weer gauw wat leuks voor ons om te lezen.
    Liefs