Rob is a HERO!!!!!!

18 september 2015 - Sydney, Australië

Na een behoorlijke kut nacht met schreeuwende dronken dames op onze kamers (dit is zooooo zacht uitgedrukt) want echt geloof me... Het was net Jersey Shore hier. Werd ik vanochtend redelijk vroeg wakker. Na een lekkere douche en appeltje gescoord in het Wake Up hostel en ons klaar gemaakt voor een info ochtend over werk en reizen. Om 12 uur moesten we ons verzamelen bij het HQ kantoor van Utlimate OZ, samen met de groep liepen we naar Harbour voor onze boottocht. Voordat onze boot daar aankwam zijn we nog wat bier en wijn gaan halen. Het grappige hier is dat ze geen alcohol verkopen in de supermarkt, na da noppes helemaal niks. Ze hebben hier alleen maar een soort gall en galls waar je het kunt kopen. Na onze inkopen zijn we terug gelopen naar de zee waar onze boot al langzaam kwam aanvaren. wat een uitzicht op die boot man!!!!! Jeetje!!!! Daar word een mens echt wel gelukkig van! Foto's volgen uiterraad weer in het album. Na een stuk varen kwam het anker te voorschijn en zijn we lekker gaan chillen op het water. Vrij wel nergens kan je echt zwemmen in Aussie ivm alle gekke beesten in de zee. Maar hier kon het! Daar hebben we natuurlijk even van geprofiteerd, we waren namelijk bij een klein strandje. Net expeditie robinson! Maar dan een kleine versie zonder bekende nerderlanders en camera's. Na het zwemmen was de bbq op de boot klaar en konden we lekker gaan eten..... Maaar toen... Een ander Nederlands meisje had eef dr telefoon, ze liep van de boot naar beneden om ook te gaan eten, de telefoon van eef gleed uit haar broekzak... Zo plons in het water. KUT!!!!!! En nu????  Oh jeetje jongens het lijkt bijna een thriller wat ik nu schrijf.. Keep calm, dachten we. Anders komt het nooit goed. Na wat heen en weer overleg en een beetje gepush en wat vrouweljke charmes is Rob het water ingedoken nadat eef haar telefoon op de bodem zag liggen. Na wat aanwijzingen van ons wist hij precies waar hij lag en binnen 1 duik had hij hem. De HELD!!!!! Zeiknat was die natuurlijk wel, nadat we terug waren aan land snel rijst gekocht in een winkel en terug naar het hostel gegaan. Nu ligt de Iphone lekker rustig in de kluis in onze kamer met een slot erop. Sleep well Iphone!!!! Als iedereen nou eens ffe lekker met ons mee duimt, bid, alle goeie karma richting aussie stuurt zou dat echt TOP zijn.

Have a g'day mate! Kusjes vanuit aussie xxxxxx

1. Rynate:
    18 september 2015
    Ik stuur al het goede voor de telefoon van eef naar jullie toe. . Op hoop van zegen dat hij het weer gaat doen. ..
    En wat een prachtige foto's... ziet er super uit. .
  2. Zus:
    18 september 2015
    Leuk filmpje zus! En wat balen van Eef dr telefoon. Ik hoop dat hij het straks weer doet!! Xxx
  3. Mams:
    18 september 2015
    Weer leuk geschreven hoor, echt leuk om te lezen. Hoop dat jullie vanavond (02.30)zo laat is het nu bij jullie lekker liggen te slapen . En ook ik duim mee voor Evelien haar telefoon. Volgens mij hebben jullie weer een top dag gehad. Wat me wel op valt is dat je vroeg naar bed gaat. Thuis ben je altijd in voor feestjes, maar zal alle indrukken wel zijn. Morgen kijk ik weer uit naar jou verhaal.
  4. Je auntie:
    18 september 2015
    Oei, wat een pech voor Eef. Hopelijk droogt ie goed op.
    Mooie foto's en toffe verhalen. Ga zo door.
    Liefs uit Amsterdam
  5. Beppe en pake,:
    18 september 2015
    Marije, wat schrijf je leuke verhaaltjes. Het voelt een beetje of wij er bij zijn. Jammer van Eveline haar telefoon. Het is maar te hopen, dat dat ding redellijk waterdicht is. En anders???? Leen zulke dingen dan ook niet uit. Een goede leer voor jou .Beppe en ik kijken elke dag uit naar je verhaal. Erg interessant. We zullen proberen er elke keer even op te reageren. Pas goed op elkaar en kom gezond weer terug. Maar sjonge sjonge wat een belevenissen .Knuffel en tot schrijfs
  6. Papa:
    18 september 2015
    Nou meis je schrijft super over jullie belevenissen , en ja ik ben het met pake eens !! Wijze les.
    Lees met veel plezier alles en doet me goed dat jullie zo genieten.
    Ik net laatste dagje gehad en morgen op naar Portugal.
    We contacten als we er zijn.
    Liefs en kus Daddy