Sportief nieuw strandbroekje

3 oktober 2015 - Gold Coast, Australië

Ik denk dat dit de meest korte blog word tot nu toe, we hebben namelijk vrij weinig gedaan.

Vanochtend ging mn wekker om 7 uur in de ochtend, toen had ik al iets van 5 gemiste skype oproepen van mn vrienden. Sorry jongens! Ik sliep nog. Nadat ik mezelf had aangekleed ben ik naar de veranda gegaan om met ze te skypen. Toch bijzonder, zo ver weg en dat kan toch maar allemaal! Nadat ik meerdere keren hebben geskypt ben ik maar een broodje gaan eten en hebben we ons klaargemaakt voor een dagje strand. Na een tijdje werd ik een beetje dizzy van de zon en ben ik alvast alleen terug gegaan naar het hostel. Daar heb ik een lekkere lange douche genomen om al het zand van mn lichaam af te spoelen. Toen ik uit de douche kwam was eef ookal weer terug. We zijn toen lekker in de zon een ijskoffie gaan drinken, pff en dat ding was groot! Ze verkochten hem maar in 1 maar. Na die dikmakende ijskoffie zijn we samen gaan hardlopen langs het strand. Terug in het hostel is eef gaan douchen en heb ik nog wat gesport op de kamer. Het is hier nu ondertussen 19:00 uur dus er moet zo maar eens gekookt worden. We eten allebei iets anders omdat ik al dagen lang courget wil eten, en dat lust eef niet. Gelukkig kunnen we allebei prima voor ons zelf zorgen

Eef is al richting de keuken en ik ga ook maar eens die kant op.. Er staat namelijk ook nog een tas op ons te wachten die in gepakt moet worden. Want morgen gaan we naar Brisbane

Ps: ik heb een schoon nieuw bikini broekje gekocht, zelfde kleur als mn topje. Jeej! Geen gekke "pis" en roest vlekken meer. Clean girl again. Ook weer opgelost.

Enjoy your day!

1. Papa:
    Moge meissie,

Inderdaad kort maar krachtig verhaal van je maar vind het al mega knap dat je zo trouw ons op de hoogte houd met je blogs.
    Hier nu echt onze laatste dag en redelijk bewolkt, temperatuur wel prima 26 grd.
    Ik laat je per app morgen weten dat we weer in ons koude kikkerlandje zijn.
    Ps het is elke dag nog een behoorlijk gevecht voor het niet roken maar tot op heden wel volgehouden, en al iets meer lucht dus we gaan maar vrolijk door.
    Kus daddy
  2. Mams:
    3 oktober 2015
    Niet veel gedaan zeg je maar ook dat is wel eens lekker toch.
    Jullie doen wel lekker sportief hoor met dat hartlopen
    Ik was vorige week begonnen met touwtje springen maar is niet mijn ding hoor, na die tijd heb ik gewoon zuurstof nodig. En nee ik stop niet met roken.
    Raf staat nu te koken en dit lust hij ook Gelukkig.
    Morgen komen Pake en Beppe hier even.
    Maandag vrij en s' avond die BHV cursus kan me er niet toe zetten om het boekwerk daarvan te lezen dus wacht het wel af.
    Vanavond gewoon voor de buis. Jij ligt nu ik dit schrijf te slapen tenminste daar ga ik maar van uit.
    X mams
  3. Je auntie:
    3 oktober 2015
    Ha nichie, leuk om te lezen dat jullie ook af en toe jullie eigen plan trekken.
    Top dat je een bijpassende bikinibroekje hebt gevonden.
    Tof hoor, naar Brisbane. Heb er goede herinneringen aan. Vooral langs de rivier wandelen met allemaal toffe restaurantjes en andere winkeltjes vond ik heel leuk.
    Je kan ook goed hardlopen langs de rivier. Of de boot, eigenlijk de bus over de rivier vond ik een makkelijk en goedkoop transportmiddel om op een andere wijze wat van de stad te zien.
    En, je vader is een held.
    Goede reis alvast.
    Liefs uit Amsterdam